Trening personalny

Jeżeli nie lubisz ćwiczyć w grupie, nie pasują Ci godziny zajęć w klubie lub chcesz, by trening był ukierunkowany na sprecyzowane przez Ciebie cele, możesz skorzystać z oferty treningów personalnych.

Propozycje treningów:

– trening odchudzający, spalający dużą ilość kalorii i podkręcający metabolizm

– trening siłowy kształtujący sylwetkę i ujędrniający ciało

– trening prozdrowotny skupiający się na wadach postawy oraz dążeniu do usprawnienia pracy mięśni i stawów

Zalety treningu personalnego

indywidualny trening: trening jest dopasowany do Twoich potrzeb, stanu zdrowia, kondycji fizycznej i osobowości

szybsze efekty: trening ewoluuje w miarę Twoich postępów, dzięki czemu nie odczuwasz monotonii ani przetrenowania, a jedynie satysfakcję w wykonanej pracy

bezpieczeństwo: podczas treningu trener w miarę potrzeb koryguje Twoją postawę, tak byś ćwiczenia wykonywała prawidłowo technicznie, dzięki czemu nie narażasz się na kontuzje, a ćwiczenia są efektywne

elastyczność: spotykasz się z trenerem wtedy, kiedy Tobie pasuje i tak często, jak tego potrzebujesz

wiedza: uczysz się, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia i jaka forma aktywności jest dla Ciebie wskazana, a jakiej powinnaś unikać

motywacja: dobra atmosfera na treningu, szybsze efekty i wskazówki do samodzielnych treningów – to wszystko sprawia, że czujesz frajdę w ćwiczeń i masz apetyt na więcej

Wstęp do treningu personalnego

– rozmowa o dotychczasowych formach aktywności, kondycji fizycznej i stanie zdrowia

– cel treningu

– ustalamy dogodny czas na spotkań

– propozycja treningu z uwzględnieniem wad postawy, dysproporcji mięśniowej, nadwagi lub innych dolegliwości

Koszty

1 trening – 100 zł

5 treningów – 400 zł

10 treningów – 700 zł

Wykupiony pakiet treningów możesz wykorzystać w dowolnym czasie.


Trening personalny + dieta

Dla lepszych efektów treningu warto wprowadzić indywidualnie zbilansowaną dietę. Zadba o to dietetyczka, która przy układaniu Twojego jadłospisu uwzględni Twój plan treningowy, stan zdrowia, upodobania żywieniowe i tryb pracy. Opracuje dla Ciebie zbilansowaną dietę, która dopełni trening. W zależności od Twoich potrzeb może to być dieta odchudzająca, dieta wzmacniająca, dieta wspierająca budowę masy mięśniowej lub ułatwiająca utrzymanie wysokiej intensywności treningów. Opracowany plan dietetyczny może wesprzeć także leczenie osteoporozy, hipercholesterolemii, pomoże złagodzić przebieg chorób autoimmunolgicznych, czy utrzymać prawidłowe stężenie glukozy we krwi. Dietetyczka przy układaniu diety uwzględni Twoje uczulenia pokarmowe lub wykluczenia z diety poszczególnych produktów (diety wegetariańskie).

Koszt diety

– pierwsze spotkanie z dietetykiem (pomiar składu ciała, wywiad żywieniowy i zdrowotny) + ułożenie diety na 7dni – 200 zł

– spotkania kontrolne (sama decydujesz o ich częstotliwości) – 50 zł

– kolejna dieta – 150 zł

Facebook