Project Category: Zajęcia z Gosią

Płaski brzuch

Płaski brzuch

Interwał & płaski brzuch to  zajęcia  dla o osób, które borykają się z nadmiarem tkanki tłuszczowej w okolicach pasa. Ćwiczenia spalają tłuszcz, ujędrniają i kształtują mięśnie brzucha. Płaski brzuch  trening spalająco-kształtujący wykonywany do rytmicznej muzyki.

Fat burning

Fat burning

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri consequat an. Eius lorem tincidunt vix at, vel pertinax sensibus id, error epicurei mea et.

Step

Step

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri consequat an. Eius lorem tincidunt vix at, vel pertinax sensibus id, error epicurei mea et.

ABT

ABT

ABT to skrót od angielskich słów: abdominal, buttocks, thighs, oznaczający: brzuch, pośladki, uda. To forma aerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla ciebie.

TBC

TBC

Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem ei est. Eos ei nisl graecis, vix aperiri consequat an. Eius lorem tincidunt vix at, vel pertinax sensibus id, error epicurei mea et.

Sztangi

Sztangi

Sztangi czyli fitness ze sztangą - to łatwiejsza wersja treningu siłowego, który dedykowany jest przede wszystkim kobietom i osobom początkującym. Celem treningu jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Efekt uboczny ćwiczeń to utrata kalorii – godzinne zajęcia pozwalają spalić ok. 400-800 kcal w zależności od wybranego obciążenia i indywidualnych parametrów.

Stretch&body

Stretch&body

Pilates jest połączeniem gimnastyki, tai-chi, jogi i baletu. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Ruchy są wolne, precyzyjne. Angażują nie tylko duże mięśnie, ale i te najmniejsze, położone głęboko – wzmacniają je, rozciągają, naprężają, rozluźniają. Z każdym ruchem ciała skoordynowany jest oddech.

Facebook