TBC

TBC oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zaawansowanych.

Trening TBC zaczyna rozgrzewka. Trwa 15 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), step, piłki itp.

To zajęcia dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy unikają sal fitness, bojąc się, że nie poradzą sobie kondycyjnie. Debiutant może zacząć trening bez ciężarków, a kiedy wzmocni formę, sięgnąć po hantle albo zwiększyć ich wagę. Nie ma podziału na zajęcia dla zaawansowanych i początkujących, więc w każdym momencie można dołączyć do grupy. Ograniczeń wiekowych nie ma. Jeśli jednak coś ci dolega, poproś instruktora o mniej forsujący zestaw fitness. TBC daje dwa rezultaty: wzmocnienie mięśni i ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej i poprawę wydolności tlenowej. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiała zastosować większe obciążenie.

 

Harmonogram

Poniedziałek
18:00 pm - 18:55 pm19:00 pm - 19:55 pm
Wtorek
19:00 pm - 19:55 pm
Środa
18:00 pm - 18:55 pm19:00 pm - 19:55 pm
Czwartek
18:00 pm - 18:55 pm
Piątek
18:00 pm - 18:55 pm

Szczegóły

Trener
Gosia
Liczba godzin
5x tyg.
Trening
aerobowy, siłowy
Facebook